1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 840131

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
dr-nix: Ser ut som de återigen viker ned sig. Verkar som om dom åker omkring och väntar på slutspelet, (vinner luleå idag så är ju slutspelsplatsen definitivt klar). Det där med att vi är Timrå och vi ger aldrig upp verkar ju inte funka. Frågan är vad det beror på??
Robert Carlsson som center.....jojo han ska spela ytterforward och inget annat tycker jag.
Nä ned på 3 femmor i värsta fall 2 femmor i 3:e och visa lite jävlar anamma!!!

S Erixon spelar med J-18 idag..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.