1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 840326

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
LennartA: Det är väl lite skillnad på jobb och jobb oxå. Resultaten får ju lite olika innebörd i en förening i ES kontra ett företag men visst jag tror oxå det har betydelse. Jag vet att kenta predikar för att alla ska känna delaktighet i sin ledarstil men frågan är ju om han inte överskattat sina egna spelare...

man borde ju ex.vis ha 2 pp femmor enligt mig men som det är nu kan ju 4:e linan starta i PP vilket för mig är helt obegripligt...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.