Ang. Tifotävlingen så har vi fått 2000 kr ifrån en person/grupp som inte angivit något namn.
Är det så att du bara missat det så får du höra av dig till mig eller Dalan här på hockeysnack och verifiera med ditt kontonummer så för vi in ditt namn.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är det så att du bara missat det så får du höra av dig till mig eller Dalan här på hockeysnack och verifiera med ditt kontonummer så för vi in ditt namn.
Tack för det fina bidraget!