Helg Ernest: Dr. Hockey har helt rätt vad gäller spelschemat. Upplägget vad gäller matcher ser ut på det här viset. Som exempel var det omgång 10 som spelades nu den 28 februari när vi sudden-vann mot Färjestad med 1-0. I kväll är det då omgång 45 som står på programmet. Underligt upplägg? Visst är det väl det. Men så länge alla lag får spela lika många matcher så blir det ju rättvist i slutändan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som exempel var det omgång 10 som spelades nu den 28 februari när vi sudden-vann mot Färjestad med 1-0. I kväll är det då omgång 45 som står på programmet. Underligt upplägg? Visst är det väl det. Men så länge alla lag får spela lika många matcher så blir det ju rättvist i slutändan.