1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 845431

Sv: Slutspel -07
Jag har länge hatat Linköping! Inte minst sedan Gestapo-fasonerna mot oss TIK:are i Stångebro för ett antal år sedan. En och annan skum matcharrangör, ett gäng nazifans och ett antal äckliga kostymnissar som trodde mer om sig själva än vad de i själva verket var är vad jag minns från dessa besök. Jag vill aldrig åka dit igen och hoppas därför att MoDo gör det rätta valet i morgon...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.