Sundsvalls Tidning skriver i dag under rubriken HETA LISTAN(samma sida som om rödseende supportrar) att Frölunda gått till slutspel.
"Folk har skrattat åt göteborgarna som underpresterat under hela säsongen. Ändå är laget i slutspel och har bäst form av alla. Gissa om alla topplagen kommer undvika Frölunda i kvällens lottning"
Där ser man vilken "koll" skribenten Henning Johansson har på det han skriver om. Glöm aldrig att allt som står i tidningen inte är sant!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Folk har skrattat åt göteborgarna som underpresterat under hela säsongen. Ändå är laget i slutspel och har bäst form av alla. Gissa om alla topplagen kommer undvika Frölunda i kvällens lottning"
Där ser man vilken "koll" skribenten Henning Johansson har på det han skriver om. Glöm aldrig att allt som står i tidningen inte är sant!