1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 847667

Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
RTS: Fy fan vilken jävulsnatt, har vaknat kanske 234 gånger. De små sömnperioderna har varit max 15 minuter långa. Magsyran sprutar, man känner av en lätt yrsel, vilopuls på 180. Tur att det finns Nexium i stora mängder i hushållet. Det spelar inger roll vad jag gör, focus ligger på kl. 19.00 ikväll.
Slutspel är underbart men samtidigt ett rent helvete. Fan va jobbigt, jag vill gå i dvala men ändå inte. Det finns risk att TV:n kommer att bli massakrerad ikväll... Heja, heja, heja TIMRÅ!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer