Red Rocker: Det lär bli oerhört svårt i morgon. Modo lär ju vara taggad till tänderna och sugna på revansch. Vidare så spelar man hemma och inför fullsatta läktare. Lär gå hett till och det gäller att Timrå är med från första nedsläpp. Det lär bli åka av.
Vore förjävla schysst om vi kunde knäppa Modo på näsan och knipa ytterligare en vinst i morgon. Tveksamt, men gud så skönt!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vore förjävla schysst om vi kunde knäppa Modo på näsan och knipa ytterligare en vinst i morgon. Tveksamt, men gud så skönt!