Måstematch för Modo imorrn. Visst, vi kan mycket väl få stryk, men det kommer fler chanser. Det viktigaste nu är att vi tar nästa hemmamatch, sen kommer två tillfällen att dänga dem borta igen.
Angående morrondan är jag inte särskilt oroad för vad Modos spelare ska prestera... men däremot vad domaren hittar på. Bra stämning i övik innebär som bekant att pöbeln gapar som själva fan åt domaren - även åt de mest självklara situationer (övikarna verkar, fullt förståerligt iofs, ha en hel del betungande frustration som måste ut) - så risken är stor att rättskiparn inte pallar för "trycket" och det blir nåt i stil med vad Persson gjorde i gbg härommatchen. Bara vi slipper nån pajas som delar ut 5-3-spel helt godtyckligt (och i hemmalagets favör) som Lahti så kan det gå vägen imorrn. Timrå leder över Modo och Backlund leder över Krizan.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Angående morrondan är jag inte särskilt oroad för vad Modos spelare ska prestera... men däremot vad domaren hittar på. Bra stämning i övik innebär som bekant att pöbeln gapar som själva fan åt domaren - även åt de mest självklara situationer (övikarna verkar, fullt förståerligt iofs, ha en hel del betungande frustration som måste ut) - så risken är stor att rättskiparn inte pallar för "trycket" och det blir nåt i stil med vad Persson gjorde i gbg härommatchen.
Bara vi slipper nån pajas som delar ut 5-3-spel helt godtyckligt (och i hemmalagets favör) som Lahti så kan det gå vägen imorrn.
Timrå leder över Modo och Backlund leder över Krizan.