1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 850121

Dags att lägga ner petanalyser
Det största som hitintills hänt i Västernorrlands hockeyhistoria får ni nu uppleva, slutspelshockey mellan Modo-Timrå, alltså dags att lägga ner fjanteriet med att detaljstudera vem som slashat vem eller vem som filmat mest. Kom ihåg att ishockey är en idrott som idag är lika delar sport som underhållning och ingen vill förlora. Timrå är lika goda kålsupare som Modo och alla andra andra lag i elitserien gällande filminingar och påhopp. Så, låt oss nu njuta av underhållningen av VÅRA favoritlag och skit i detaljerna. Det ska smälla och vara hårt i slutspel.

//Hjärtat i Modo Hockey men bor i Sundsvall

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer