Det känns som att varje detalj av den där matchen har analyserats...förutom hockeyn som spelades. Med en oförskämd ineffektivitet i powerplay och bitvis darrigt försvarsspel i tredje gör att åtminstonne jag ser på match nr. 2 med oroliga ögon.
Jag anser att match 1 inte utgör en skälig värdemätare och att det blir match 2 som kommer att sätta tempot för resten av matchserien.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag anser att match 1 inte utgör en skälig värdemätare och att det blir match 2 som kommer att sätta tempot för resten av matchserien.