mikenomad: Negga är som sagt alltid bra. Att förvänta en seger som supporter o den sen inte skulle bli av, den negativa o tomma känslan vill man vara utan. Det är nog att få en förlust fast man neggar. Hoppet däremot om en seger finns alltid där o om det blir seger är man ju i extas o i euforiskt upplösningstillstånd, med en "kick" så hög att inga tabletter i världen kan ge ett sånt rus!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppet däremot om en seger finns alltid där o om det blir seger är man ju i extas o i euforiskt upplösningstillstånd, med en "kick" så hög att inga tabletter i världen kan ge ett sånt rus!
Du tog 4-1 jag säger 4-2.