Så fort vi förlorar så ska vi bänka jonte, konstigt tycker jag, bättre att bänka Nilsson då kanske till förmån för Ryno. Rutinen lyste med sin frånvaro idag, Andersson med en onödig tripping på krizan (som visserligen förstärkte med ett hopp a´la svansjön)men han slog ju ändå efter skridskorna.. Strålens fina crosschecking var ju fint, också Manges hjärnsläpp i slutet av matchen då.. Huvva
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Rutinen lyste med sin frånvaro idag, Andersson med en onödig tripping på krizan (som visserligen förstärkte med ett hopp a´la svansjön)men han slog ju ändå efter skridskorna.. Strålens fina crosschecking var ju fint, också Manges hjärnsläpp i slutet av matchen då.. Huvva