Tycho: håller med att timrå såg bättre ut i 5 -mot 5..faan det var ju på håret flera gånger att Timrå höll på att få in flera puckar på Karol Krizan!Men man måste erkänna att han är bra Krizan för Modo,otroliga räddningar många gånger!själv så trodde man vid 2 - 2 målet att nu vinner vi det här! 3 - 2 målet för Modo Tungt man ser ju att det är en Timrå-spelare som är ute å har friåkning där när dom vänder pucken på Hedman!T U N G T...!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
3 - 2 målet för Modo Tungt man ser ju att det är en Timrå-spelare som är ute å har friåkning där när dom vänder pucken på Hedman!T U N G T...!