1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 852041

Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
MorganaLefaey: Att du orkar. Varför inte bara ta nånting för vad det är för en gångs skull? Känns det inte tröttsamt för dig att hela tiden försöka tolka allting på ditt viss? Detta för att vända vad det nu må vara till något som du kan använda som anti-Timråteorier precis lika välbyggda som korthus. Ja, ungefär som MoDolaget, skulle jag nog säga. Så på det viset förstår jag faktiskt hur du tänker. Annars - slappna av.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.