1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 852171

Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Timrå uppkäkade första tio. Optimism i all ära, men vidöppna ytor bakåt är inte rätt melodi. Tog sig i a f mot slutet av perioden. Bedrövliga uppspel, Modo har ägt mittzon totalt.

Det bortdömda målet är väl inget att säga något om. Icingen var uppenbar, linjedomaren hade armen uppe och en - visserligen svag - visselsignal hördes strax innan pucken slogs i mål. Slappt domaragerande, men ett mål där hade varit ännu slappare.

Wennerberg! Snacka om förvandling. Händer någonting runt honom hela tiden.

Motvilligt impad av Modo. Ser vassa och obehagligt pigga ut.

Tålamod, pöjkar! Lira frenetiskt, men smart. Nöt ner dom och slå in spikarna i tredje.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.