1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 852447

Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
RocknRolf2: Ok, kan någon ta på sig att meddela grabbarna det inför dubbelmötet i Övik? Så slipper dom svettas i onödan, menar jag.

Annars: scheisse. Men, någon skulle torska. Timrå hade sina lägen, Modo också. Till slut förvaltas något. Fruktansvärt bittert.
Är likväl nöjd med Timrå. Ingen skam att förlora mot Modo. Det är löjligt jämnt där ute.

Taggtråd till på måndag. Inget är kört än. Detta kan mycket väl gå till sju fighter.

Arghh!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.