1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 852491

Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Ett sista inlägg innan jag tar min sista näve ipren och bäddar ner mig:
Detta är slutspel! Det finns bara ett sätt att förlora på, och det är att ge järnet och inte räcka till. Att vika ner sig finns inte. Modo har inte vunnit ett skit än. Det är inte den som tar hem match tre som spelar semi, det är den som tar hem den sista.

Så kom igen nu, fellow tikare! Detta är karaktärsdanande. Detta är på riktigt. Finns inget hårdare man kan spela just nu än denna kvartsfinalserie.
Glöm att modoliderna sitter och smuttar champagne nu. Dom plåstrar om sina sår och vet att det blir ett helvete på måndag. Då också.

Hårdast in i sargen vinner.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.