1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 852832

Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Tack för en fantastisk match! Maken till slutspelsmatch kommer inte igen mellan oss, och alla som inte var där kan ta sig i brasan. Jag tror faktist att jag hade kunnat tycka detta även om Modo åkt på pumpen i slutändan. Så kändes det i alla fall efter fyra perioder.

Jag hoppas i och med denna match slippa diskussioner om att Modo filmar, att Modopubliken är enögd och att det bara är Timrå som har supporterkultur.

Välkommen till Ö-vik måndag-onsdag. Jag hoppas på mindre användande av långfingrar då.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.