1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 853226

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
-Gurra-: Och uppmärksamhet får man genom att synas, så det krävs att alla ser personen. I och med läktarens lutning så försvåras den biten. Men placera dig mer mot mitten av läktaren och ställ dig på ett räcke, det är det bästa. Lutningen på läktaren gör också att man får svårt att höras över hela läktaren.

Jag hoppas man gör någonting vettigt åt ståplats nu i samband med ombyggnationen, det behövs. Lutningen vill jag behålla men ingångarna förstör fruktansvärt mycket.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.