1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 853381

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Ann: Nja, vad Kenta syftar på som jag tror är väl att Timrå mer konsekvent har kört på fler kedjor under matchserien. Men detta är nog en sanning med modifikation för visst har vi slitit mer på vissa spelare. Eller så är det kanske mer att tolka som att man försöker skapa någon slags psykologisk och undermedveten effekt till laget att man minsann orkar mer än man kanske egentligen gör.

Frågan är väl vilka som fick betala mest för den hela extraperiod plus 17 sekunder som spelades i förrgår? Det faktum att det var MoDo som vann behöver ju inte betyda att det var dom som gick ur det hela lindrigare än oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.