1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 854125

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Total jävla lycka! En hel klantigheter till trots står vi som segrare igen. Lätt årets skönaste seger. Nu ska här bara njutas i fulla drag i ett par timmar. Eventuellt återkommer man därefter. Men satan i gatan, den allsvenske domaren "Patte" Sjöberg höll nästan att sänka oss i slutet med en av årets mest obegripliga utvisningar och dessutom på fel man... Domarbyte! Dock vill jag inte klaga alltför högljutt på de svartvita i kvartsfinalserien, särskilt Vinnerborg har ta mig fan agerat väl. Bäst av alla ikväll var dock Johan Backlund - tack för alla grymma räddningar!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.