1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 854295

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
hellge: Ja, jag instämmer med orion. STOR HEDER.

Jag är glad att få ta emot MODO hemma igen på Fredag och ryser av välbehag inför ytterligare en "kanonkväll" i E.ON-Arena.

Må bästa lag vinna kommande kvartsfinaler.

-"It ain't over untill the fat lady sings" brukar man ju säga.
Själv lever jag efter ett annat ordspråk,

-"Över är det när den urlöjliga slutspelstofsen rakas bort men än sitter den kvar och skall där förbli så länge Timrå IK lirar vidare i slutspelet"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.