1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 854623

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Kevin O Shea:

Det har jag inget minne av, det är möjligt att det var så. Men Anrell skriver:
"Efter 16.38 i tredje perioden fick Pär Styv i Timrå en utvisning för tripping. På reprisen ser man att Styv inte var i närheten av att vare sig trippa eller haka någon spelare. Det var en närkamp. En Modospelare föll. Eller föll, han kastade sig snarare handlöst som om han utsatts för ett övergrepp. Det hade han inte. Han kunde själv. Filmning."

Anrell har fel. Han borde titta på bilderna som lades in i anslutning till hans artikel.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.