1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 854627

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Kevin O Shea:

Slovak, det är ju en jäkla skillnad! ;-)

Måste faktiskt erkänna (men jag är ju lätt färgad) att Döme faktiskt inte brukar falla lätt, i motsats till många andra importer från Tjeckien/Slovakien.

Inte heller Horava, men han är ju iofs mer svensk än tjeck.

Däremot hade vi Miroslav Hlinka som mer än gärna föll lätt, vilket irriterade mig något oerhört.

Det är ju liksom slöseri med talang att hålla på sådär, varför istället inte försöka stå upp och kanske reda ut situationen?

Lika fjolligt som många fotbollsspelare, jag skulle vara vansinnig om jag spelade back i italienska ligan t.ex...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.