1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 854724

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Dream Team: Det mest spännande i den här debatten är ju annars att det är precis likadant på deras gb, om inte värre... Man ska helst ha brun tunga för att ens kunna yttra sig hos dem och där skrivs det om "oss" att vi har taskig uppväxt, att vi är alkisar och att vi lever på soc-bidrag osv. Det värsta är dock att om man kritiserar en aning, eller än värre, kommer med sakliga och faktabaserade åsikter så blir man utsatt för personangrep, men man får inte svara för sig...fantastiskt!

Snack om att skita i det blå skåpet...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.