Frazze: Om HV vinner då möter TIK Färjestad i semi. Om Brynäs vinner då får TIK möta Linköping. Detta förutsätter naturligtvis att vi verkligen går till semi. =Ödmjukhet! Självklart går vi till semi och sedan till final oavsett motståndare.=Kaxighet, men, so what!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Om HV vinner då möter TIK Färjestad i semi. Om Brynäs vinner då får TIK möta Linköping. Detta förutsätter naturligtvis att vi verkligen går till semi.
=Ödmjukhet!
Självklart går vi till semi och sedan till final oavsett motståndare.=Kaxighet, men, so what!