1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 858191

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
timrå_ik: Det var inget riktigt tifo. Det var bara en banderoll med texten "Ut med packet" och tre stycken jumboflaggor. Så jag tror inte det filmades.