1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 858317

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
mikenomad: Grattis! Jag har halva släkten, som tur är är frugan inte hockeyintresserad, inte nämnvärt i varje fall, men jag tror hon gillar Timrå mer än Modo. Men svärgubben ör ett pain in the ass.

Tänk att få vinna imorgon ringa upp honom är fråga: Vilket lag är bäst i länet? O få höra ett kvidande läge: timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.