1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 858328

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
shinzawai: Om det ens existerar några förutsättningar att man kan bli konverterad till att hålla på något annat lag än sitt favoritlag, då finns det enligt mitt menande inte den rätta övertygelsen från början. Gå till dig själv, hur resonerar du om ditt MoDo och ett ev. byte, säg till Frölunda då, eftersom du är från stan.

Att byta lag är inget annat än B-betonat. Och det tror jag att jag får viss förståelse för från din sida.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.