1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 859105

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Repeter: snack! PP-spelet i den här matchserien har varit fruktansvärt tandlöst. Jag har sett alla matcher fram till idag, i slutspelet, och jag tror inte jag har sett ett enda direktskott. Med Vinnerborg så räcker det inte bara att spela av ett PP, han KOMMER att plocka en billig inom 5 minuter oavsett situation.

Ett fruktlöst PP känns inte som 0-0 resultat, det känns nästan som ett halvt minus.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.