1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 859341

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
RocknRolf2: Jag har nog sett sämre spelare på isen i Timrås färger än Kokko. Inte förvånande att ordet sopa kommer från dig heller, men nu är det slut och trots ett bedrövligt PP och näst sämst i ES på att göra mål så har laget ändå gjort ett godkänt slutspel. Hoppas att laget får några nya backar till nästa år och att Strålman blir kvar...

Nya tag nästa år - vem ska du häckla då måntro.....

Ha de

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.