Ambroo: Kan så vara men visst fan har han rätt. Att bygga vidare med en sketen hängläktare ovanför logerna,(hur nu fan det skall gå till) gör ju ingen skillnad. Skulle inte förvåna mig om dom har får bakläxa av brandmyndigheten för den långsamma tömningen av östra sitt. Då kommer man att förlora på gungorna det man vinner på karusellen.
Det enda raka på sikt är att sätta sig med Sundsvall / Timrå kommun och representanter från näringslivet med förutsättningen att bygga en ny och fräsch arena i distriktet. Och varför då inte inne i Birsta?
8500 sittplater med 50 loger, restaturang osv osv osv.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan så vara men visst fan har han rätt. Att bygga vidare med en sketen hängläktare ovanför logerna,(hur nu fan det skall gå till) gör ju ingen skillnad. Skulle inte förvåna mig om dom har får bakläxa av brandmyndigheten för den långsamma tömningen av östra sitt. Då kommer man att förlora på gungorna det man vinner på karusellen.
Det enda raka på sikt är att sätta sig med Sundsvall / Timrå kommun och representanter från näringslivet med förutsättningen att bygga en ny och fräsch arena i distriktet. Och varför då inte inne i Birsta?
8500 sittplater med 50 loger, restaturang osv osv osv.
www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=hall01.jpg
Den som följer i andras fotspår kan aldrig komma först.