Strindlund: Skogen västerut på andra sidan värdshuset är nog det enda vettiga jag kan tänka mig om jag funderar lite snabbt,blir nära till motorvägen vilket gör att det borde kunna flyta på bra vid hemfärd. skidspåret ligger där och firmorna mitt emot värdshuset men dom måste ju kunna flytta,blir nog värre o göra sig av med skidåkarna hehe
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
skidspåret ligger där och firmorna mitt emot värdshuset men dom måste ju kunna flytta,blir nog värre o göra sig av med skidåkarna hehe