1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 860573

Sv: Slutspel -07
Strindlund: Klipper in mitt inlägg från 18/3

"shinzawai: "Heja Västernorrland! Imorgon får vi ett semifinallag!"
Exakt, men agerar vi jävligt snabbt kanske det kan bli mer! Hur då jo, nubben och ecke kommer överens att denna matchserie naturligtvis slutar i remi. Lagen slås ihop till M/T-hockey och spelar i röd/vit/grön-prickiga tröjor. Tänk er med Kokko och Jonsson i 1:a backpar kan inte ens FBK besvära oss. Och om alla ser nyktert på saken så kan vi ju erkänna att Västernorrland inte är stort nog för 2 elitklubbar som båda vill ta det där sista steget! Ensam är inte stark!
I ett längre perspektiv så byggs en ny arena i Härnösand som tar 20 000 åskådare det kommer att borga för en ekonomisk och sportslig framgångsaga som kommer att bestå i EONER framåt!
DÅ så är NI med!?"

Det här är enda vägen att på riktigt utmana FBK, vi kommer att abonnera på SM-guldet!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer