Laken: Det TGO/Talangscouten nog menar är att om vi samtidigt värvar tillbaka "Dimman" kan vi nog fylla en hall för 14 000. Fast när man ser hur lag som Färjestad och Modo kan öka sina publiksiffror undrar man inte om kapacitet (och övriga faciliteter) är det enda som räknas för att dubbla sin publik.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det TGO/Talangscouten nog menar är att om vi samtidigt värvar tillbaka "Dimman" kan vi nog fylla en hall för 14 000.
Fast när man ser hur lag som Färjestad och Modo kan öka sina publiksiffror undrar man inte om kapacitet (och övriga faciliteter) är det enda som räknas för att dubbla sin publik.