Helg Ernest: Är ju bara normalt o nyttigt att någon hobby på sidan av hockeyn..så travintresset ger honom säkert bara en stimulerande fritidsavkoppling en hobby som många andra av oss också har.. vid sidan om våra arbeten.
Arbetar vi sämre för det?? Nej, knappast o det tror jag inte Challe gör heller kan inte inse vad detta har med hans kompetens som tränare att göra, tror tvärtom han blir kanon i Tik!
Kan säkert ge nya och nyttiga influenser o ideer till laget..Kenta var bra men inte på allt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Arbetar vi sämre för det??
Nej, knappast o det tror jag inte Challe gör heller
kan inte inse vad detta har med hans kompetens som tränare att göra,
tror tvärtom han blir kanon i Tik!
Kan säkert ge nya och nyttiga influenser o ideer till laget..Kenta var bra men inte på allt!