Tror nog att laget kan gå mycket bra med Sir Charles. Oavesett om han en gång i tiden dömt ut Tik. Ingen mening att gnälla mer på det ämnet, för han kommer, vare sig vissa vill eller inte. Hoppas det går bra för han här hos oss. Nåja, tack för mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oavesett om han en gång i tiden dömt ut Tik.
Ingen mening att gnälla mer på det ämnet, för han kommer, vare sig vissa vill eller inte.
Hoppas det går bra för han här hos oss.
Nåja, tack för mig.