Knylan: Håller med om att arenan bör ligga i Sundsvall, Bor själv i Härnösand och skulle inte tveka en sekund att åka 13km längre för att njuta av elithockey med 9000 andra. Det är då vi kommer kunna konkurera med topp 4, stannar vi i Timrå kommer vi aldrig att kunna konkurera med toppen i eliten. Timrå ik mot Sundsvall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är då vi kommer kunna konkurera med topp 4, stannar vi i Timrå kommer vi aldrig att kunna konkurera med toppen i eliten.
Timrå ik mot Sundsvall.