fighter: Fattar inte vad du menar, Varför byta namn och varför tappa supportrar?. Man rår inte för vilka färger man älskar och om Timrå skulle spela i Östersund skulle nog de flests hålla på sina färger ändå. Förstår inte denna eviga påstående varför Timrå måste spela i Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man rår inte för vilka färger man älskar och om Timrå skulle spela i Östersund skulle nog de flests hålla på sina färger ändå.
Förstår inte denna eviga påstående varför Timrå måste spela i Timrå.