1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 87095

Svenskt lag i NHL?
Det har diskuterats i olika trådar som en konsekvens av idrott och de stora pengarnas inträde och jakten på gränslös framgång.
Här är den nu, ideen om ett svenskt lag i NHL. Läs bifogade länken.

Vad tror ni om utvecklingen?

Inte handlar det bara om att flytta Timrå isstadion, nu handlar det om att göra allt möjligt och spränga gränser i större skala än bypolitiskt gnabb. Här pratar vi om att ingå i en världsliga.
Hockeytabeller över atlanten. Elitserien blir div.1.
Tanken att någon stenrik tysk köper ett elitserielag och flyttar det till Tyskland är inte omöjlig...

Bygg Timrå IKs nya arena i USA!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer