1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 871784

Sv: Silly Season 07/08
dr-nix:
Klart som fan att de tror på de spelare de draftar, man kastar ju inte medvetet ett draftval i sjön... Men hade förtroendet varit så enormt hade man knappast draftat honom först i sjätterundan. Du fick det att låta som att det här är Detroits största prospect. Knappast Sveriges största supertalang vilket man lätt kunde tolka det som när du formulerade det som att han "duger i Detroit", för så är det ju verkligen inte...

Vi får väl se hur det slutar men ännu är det ett oskrivet kort!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...