Texten "För en månad sedan skickade Malmö Redhawks en skrivelse till Hockeyligan där Malmö bad Hockeyligan att åter igen väcka frågan om 14 lag." fick mig att fnissa lite.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1048247,00.html
Texten "För en månad sedan skickade Malmö Redhawks en skrivelse till Hockeyligan där Malmö bad Hockeyligan att åter igen väcka frågan om 14 lag." fick mig att fnissa lite.