Fru Sjödin avslutade sitt inlägg med . "För i dag skäms jag över att vara brynäsare."
Hoppas att det aldrig kommer att skrivas ett liknade inlägg av en spelarfru till en Timråspelare, någonsin. Inte för att jag tror att det kommer att ske.
Men tänk tanken att Robbans Fru skulle göra ett liknande inlägg, det är på den nivån det handlar om i Brynäs just nu.
Snacka om badwill för BIF som förening, i Mount Everest-klass.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas att det aldrig kommer att skrivas ett liknade inlägg av en spelarfru till en Timråspelare, någonsin. Inte för att jag tror att det kommer att ske.
Men tänk tanken att Robbans Fru skulle göra ett liknande inlägg, det är på den nivån det handlar om i Brynäs just nu.
Snacka om badwill för BIF som förening, i Mount Everest-klass.