mikenomad: Jag kan säga så här. Jag har aldrig varit medlem i Timrå IK, (jag vet att det är skandal). Men om nu TIK erbjuder han ett fördelaktigt avtal så skall jag ta mig fan betala in medlemsavgiften dagen efter det att årsmötet gått av stapeln.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kan säga så här. Jag har aldrig varit medlem i Timrå IK, (jag vet att det är skandal). Men om nu TIK erbjuder han ett fördelaktigt avtal så skall jag ta mig fan betala in medlemsavgiften dagen efter det att årsmötet gått av stapeln.