Tvåtallar: Tillåt mig småle en smula. "Storbråk" ??
Är det så det heter nu, när parterna i en förhandling inte lyckas komma överens? Isf så har vi haft en djävla massa storbråk i svensk hockey genom åren. Konstigt att knappt ett enda av alla dessa också har uppmärksammats lika mkt...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Storbråk" ??
Är det så det heter nu, när parterna i en förhandling inte lyckas komma överens?
Isf så har vi haft en djävla massa storbråk i svensk hockey genom åren.
Konstigt att knappt ett enda av alla dessa också har uppmärksammats lika mkt...