gud: Visst, sjävlklart beror det på vår "historia" sas, men vi kan ju inte gärna hjälpa att det även i tidigare "historier" har blivit uppblåsta och överdrivna rubriker? Mkt av det som tidigare har hänt har ju ofta visat sig vara just överdrivet. Sen kan man ju diskutera om vi har "pissat" på Sjödda, bara för att hans krav hittills i denna fråga, inte har kunnat accepterats....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mkt av det som tidigare har hänt har ju ofta visat sig vara just överdrivet.
Sen kan man ju diskutera om vi har "pissat" på Sjödda, bara för att hans krav hittills i denna fråga, inte har kunnat accepterats....