Uddan: Det ser i alla fall ut som att det kan bli uppehåll. Om man nu kan lita på rapporten. Det brukar ju kunna bli tvärtom som bekant när det handlar om vädret.
Men så länge vi slipper regnet så är i alla fall jag nöjd ;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om man nu kan lita på rapporten. Det brukar ju kunna bli tvärtom som bekant när det handlar om vädret.
Men så länge vi slipper regnet så är i alla fall jag nöjd ;-)