1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 892686

Sv: Isen är spolad inför säsong 2007-2008
Uno Gordon: Det är den här perioden som är svårast. Silly är slut och en ocean av oändlighet breder ut sig framför den första isträningen och seriepremiären. Det är tungt att varje dag tänka hockey, men inte få något utlopp för känslorna. Karaktärsdanande säger vissa, visst säger jag. Jag vill liks förbannat att hockeyn ska dra igång igen.

Först och främst ser jag fram emot träningsmatcherna på hemmaplan. Skall bli roligt att se det finländska laget här. Å andra sidan känns all hockey som en befrielse just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...