Tycker de inte kan bli bättre! Äntligen händer de nåt i Timrå sen så att torget börjar få nytt liv än de som finns idag. Annars så finns ju bara Domus puben. Om nåt så kan man ju slå igen den istället..
Sen så tvivlar ja på att de blir mer alkolism i timrå tack vare O'Learys öppnar.. Tror inte att dom som äger det vill ha timrås alkolister hängandes där! De är lixom inte bra för affärerna..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen så tvivlar ja på att de blir mer alkolism i timrå tack vare O'Learys öppnar.. Tror inte att dom som äger det vill ha timrås alkolister hängandes där! De är lixom inte bra för affärerna..